lørdag den 19. november 2016

Emneuge - onsdag

Idag er vi fuldtallige. Vi gennemøver "Tarzan Mama Mia" og "Sweet dreams". Vi øver både sammen med hele orkestret og jeg tager de forskellige elementer ud og øver enkeltvis med dem, hvor der er brug for det. Det er især sangerne og keyboardspillerne, som har svære roller, der skal øves ekstra meget igennem. 

Vi øver også på medleyet og "Buster". Begge dele bliver rigtig fine og kommer godt på plads. 

Efter middag flytter vi instrumenterne og anlægget i Sognegården, hvor vi skal vise forestillingen torsdag aften. Det tager en god time at få flyttet over og stille op med højtalere og instrumenter. Jeg laver lyd på dem i et kvarters tid og får en fornemmelse af, hvordan det kommer til at lyde i det store lokale. En af mine kollegaer hjælper med at få sat lys op, så vi får stationært lys på scenen og orkestret, som står på gulvet foran scenen og spiller. 

Eleverne og jeg er helt rolige. Vi har på intet tidspunkt været stressede eller nervøse for, hvordan det vil gå om torsdagen. Jeg har fuld tiltro til, at eleverne vil lykkes med projektet og de stoler på, at jeg har helt styr på situationen, så det hele kommer til at glide. Det er en total luksus fornemmelse at afslutte onsdagen med! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar