torsdag den 8. december 2016

Et hurtigt og ivrigt indlæg

Sprængfyldt af glæde og iver!!! Min computer kunne ikke logge hurtigt nok på internettet... Åh, jeg sidder her med ivrige fingre, myldrende tanker og musik i hele kroppen. Tænk, hvad det kan gøre ved et menneske, at sætte sig til klaveret - bare for lige at øve lidt på den der "Det kimer nu til julefest" og så blive grebet af stemningen. Musik, musik og mere musik. Så er der også lige den der... og den der.... og hvis nu jeg lavede et forløb med fred og frihed, så skulle vi synge den der og mon ikke vi kunne spille den der.... Tanker, fingre og mund stod ikke stille. I to timer har jeg siddet i et vakuum - en kvinde, et klaver, en sangbog og en masse gode ideer.

Hvis det kunne lade sig gøre, så kunne jeg lægge planer ud i musikundervisningens fremtid for de næste 3 år. Der er simpelthen bare ikke musiktimer nok i en uge. Jeg er allerede kommet i tanker om 20 julesange, som jeg har glemt på min liste. Hvornår skal vi få tid til dem?? Og hvad med dem på listen, dem er vi heller ikke nået igennem... Ih, kan vi ikke bare tage juleferien i brug. Bare mødes et par gange i ugen, for lige at få sunget og spillet de sange, vi ikke nåede inden. Hvis mine kollegaer læste dette, ville de nok tænke, at jeg er bindegal. Men hold nu bare op, hvor jeg elsker musik og musik med børn! Det er fantastisk.

Glæder mig rigtig meget til på lørdag, hvor der er julehygge i Tante Andantes Hus. Jeg skal optræde med Tante Andante Band og vi skal lave musik og løjer med børn og voksne. Det bliver så skægt. Jeg skal være klædt ud som Disco Engel og synge og danse. Weehuu! :D

Nu er kaffen færdig og nu skal der vist ro på al iveren, så jeg har en chance for at sove i nat, uden at drømme alt for meget om arbejde ;)

Ha en dejlig aften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar