tirsdag den 28. marts 2017

Når sygdom rammer musiklæreren

Øv altså! Jeg har haft en masse spændende planer for mine musikhold til mandag, hvor vi skal (forhåbentlig kan jeg stadig nå det) optræde med sangene, som er udvalgt af DR til Skolernes Sangdag. --- MEN jeg er selvfølgelig rendt ind i sygdom! Det er bare SÅ surt! Vi havde allesammen glædet os og jeg var faktisk taget på arbejde i dag, fordi jeg virkelig gerne ville have øvet med de 3 hold, jeg skulle have i dag, men jeg måtte overgive mig til influenzaen.

Hader at være syg. Det ødelægger bare alle de gode planer, jeg har lagt!

Imorgen har jeg min ugentlige fridag og på torsdag skal jeg afholde en kommunal musiklærerdag, så jeg er ikke tilbage på skolen før fredag - hvor jeg skal have fagdag i dansk med min 1. klasse.
Her havde jeg allerede planlagt at presse 2 musikhold ind for at øve til om mandagen. Nu vil jeg forsøge at få de sidste 3 hold presset ind også - hvis det kan lade sig gøre for den øvrige undervisning. Det er bare SÅ træls at blive begrænset af sygdom, når man har glædet sig både på sine egne og ungernes vegne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar